viernes, 30 de septiembre de 2011

29 de setembre. 4ª Sessió d'Alfabetització Digital (Àngels)

Ahir va ser la primera sessió que vaig fer amb l’Àngels ja que a la primera no hi vaig poder assistir. La veritat és que la resta de companys m’havien parlat molt bé de la metodologia que té a l’hora de fer classes i les meves expectatives cap a aquesta eren elevades. Cal remarcar que no em van defraudar gens els comentaris fets pels meus companys, ja que vaig sortir molt contenta del funcionament i les propostes d’activitats que ens va realitzar l’Àngels.

En aquesta sessió, ens va mostrar un Power Point que tractava de la fotografia. Només veure la portada de la presentació del Power Point ja m’agradava el que anàvem a fer, ja que des de fa temps vull realitzar un curs de fotografia perquè trobo que és un món molt interessant i del qual si aprens bé i mostres interès per allò que vols realitzar i mostrar, poden arribar a sortir imatges espectaculars. Aquesta sessió no puc equiparar-la com un curs de fotografia però si una petita base per el que en un futur i quan hagi estalviat prous diners per a una bona càmera, vull fer. Vaig aprendre els noms dels diferents angles de visió (picat, contrapicat, pla general, pla americà, pla detall i molts altres) i com influencia en el resultat de la imatge el punt de vista des del que estigui feta. El fet que la fotografia em desperti aquesta curiositat va permetre que estigués motivada tota la sessió i que la proposta d’activitat em provoqués neguit i interès per a fer-la.



No hay comentarios:

Publicar un comentario