sábado, 24 de septiembre de 2011

22 de setembre. 2ª Sessió d'Alfabetització Digital (Àngels)

Per causes mèdiques no vaig poder assistir a la segona sessió de l’assignatura realitzada amb l’Àngels, però aquest no era motiu de desinterès pel que havien realitzat sinó tot el contrari. Per aquesta raó, vaig preguntar als meus companys el que havien realitzat, si hi havia tasques o treballs a fer, com donava les classes l’Àngels i que m’expliquessin el desenvolupament de la classe. Em van comentar que havien realitzat una activitat amb el programa Paint i que havien de dibuixar el que consideraven que eren les paraules que la mestra els hi deia. Segons els seus comentaris em va semblar una dinàmica de classe bastant divertida i en la qual no se’m farien pesades les classes. Em van explicar el que els hi havia proposat per la propera setmana, i quan vaig trobar-me amb una altra companya de classe que tampoc havia assistit a classe, vam anar a buscar un ordenador per a fer tant l’activitat que havien realitzat a classe amb el paint com l’activitat per a entregar. La primera activitat tenia una dificultat i era que només tenies vint segons per a pensar el que volies dibuixar, ja que en el que consistia era en plasmar allò que primer et venia al cap, actuant amb rapidesa. Una dificultat en la que ens hi trobarem constantment en un futur, quan estiguem treballant en equip amb la resta de docents com dins de l’aula.

No hay comentarios:

Publicar un comentario